Tidenes Nyt Norge-høst

I år vil Nyt Norge virkelig synes i høstens mange kampanjer. 

Vår egen Nyt Norge kampanje tar av i uke 36 og varer til uke 39. Kampanjen vil gå på tv, radio, online video, display og influensere.

Tema på tv vil bl.a. være dyrehelse, selvforsyning, kortreist mat og norske arbeidsplasser. På radio vil tema være trygg mat, kortreist mat og selvforsyning.

Krisslovesfood x Nyt Norge
Krisslovesfood

Influensere blir mer og mer brukt som kanal. Vi har i dag avtale med Emilie Voe, Eirik Lyssand, Krisslovesfood og Ole Sirnes.

Videre er vi med i to andre kampanjer denne høsten. Grøntløftet er allerede i gang og dette er et samarbeid mellom Stiftelsen Norsk Mat og Opplysningskontoret for frukt og grønt.

Her er hele grøntnæringen i Norge, inkludert dagligvarehandelen med og kampanjen har som mål om å øke forbruket og andelen av norske frukt og grønnsaker. 

Her vil Nyt Norge være en tydelig avsender og Grøntløftet ble lansert under Arendalsuka av landbruks- og matminister Geir Pollestad.

Les mer her: www.grøntløftet.no

Hjemmelaga – fra norske bønder

En annen kampanje er «Hjemmelaga – fra norske bønder». Dette er et samarbeid mellom alle opplysningskontorene i landbruket og Stiftelsen Norsk Mat. Målet med kampanjen er å heie fram den norske bonden for jobben de gjør med å lage det vi mener er verdens beste mat. Kampanjen starter i uke 37. 

Se reklamefilmene på YouTube